JoomlaTemplates.me by BlueHost Coupon

Ośrodek Zdrowia Sokolniki Parcela
95-035 Sokolniki Parcela 5

Rejestracja: 42 710 12 24
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zobacz godziny przyjęć...

Ośrodek Zdrowia Solca Wielka
95-035 Solca Wielka 57


Rejestracja: 42 718 63 21 wew. 20
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zobacz godziny przyjęć...

Ośrodek Zdrowia Leśmierz
95-035 Ozorków, Leśmierz 18


Rejestracja: 42 718 05 96
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zobacz godziny przyjęć...

Zasady udzielania teleporad w ramach podstawowej opieki zdrowotnej w Gminnym Zespole Ośrodków Zdrowia Gminy Ozorków

  1. Teleporada jest świadczeniem zdrowotnym udzielanym w formie porady telefonicznej.
  2. Teleporada zwiększa bezpieczeństwo pacjenta oraz personelu, ograniczając bezpośredni kontakt do sytuacji uzasadnionych klinicznie.
  3. Osobą udzielającą teleporady może być lekarz, pielęgniarka lub położna, stosownie do swoich uprawnień i zakresu świadczonych usług.
  4. Pacjent dokonuje rezerwacji terminu teleporady telefonicznie na nr telefonu:

- Ośrodka Zdrowia w Sokolnikach Parceli : 42 710 12 24

- Ośrodka Zdrowia w Solcy Wielkiej – Filia nr 1 : 42 718 63 21

- Ośrodka Zdrowia w Leśmierzu- Filia nr 2: 42 718 05 96

         i ustala datę i godzinę z pracownikiem Ośrodka Zdrowia.

  1. Osoba udzielająca teleporady kontaktuje się z pacjentem na wskazany przez pacjenta numer telefonu.
  2. Potwierdzenie tożsamości pacjenta odbywa się na podstawie danych zawartych w dokumentacji medycznej  lub deklaracji np. numer  PESEL, data urodzenia.
  3. Personel Ośrodka Zdrowia w celu wykonania porady telefonicznej zobowiązany jest do podjęcia co najmniej trzykrotnej próby kontaktu z pacjentem, w odstępie nie krótszym niż 5 minut.
    W sytuacji braku kontaktu teleporada jest anulowana, a pacjent zobowiązany jest do ponownego kontaktu z Rejestracją i ustalenia nowego terminu.
  4. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Świadczeniodawcy, takich jak awaria urządzeń, systemów komunikacji lub brak dostępności lekarza, niezwłocznie ustalany jest nowy termin teleporady.
  5. Podczas teleporady lekarz może udzielić porady medycznej, zinterpretować wynik badania, udzielić informacji o zaordynowanych lekach, wystawić e-receptę, e-skierowanie, e-zwolnienie, e-zlecenie na wyroby medyczne, a także wystawić dokumenty w formie papierowej do odbioru osobistego w Ośrodku Zdrowia (m.in. skierowania na badania diagnostyczne i laboratoryjne). Ponadto pacjent informowany jest o możliwości założenia Internetowego Konta Pacjenta (IKP) oraz sposobie realizacji wyżej wymienionych e-dokumentów.
  6. W sytuacjach uzasadnionych stanem zdrowia pacjenta osoba udzielająca teleporady może podjąć decyzję o potrzebie skonsultowania pacjenta w trybie porady stacjonarnej.
  7. Pacjent ma prawo do zgłoszenia w trakcie teleporady woli osobistego kontaktu z właściwym personelem medycznym.
  8. Świadczenia zdrowotne zrealizowane w ramach teleporady odnotowywane są w dokumentacji medycznej pacjenta.