Ogłoszenie o naborze lekarzy do współpracy w GZOZ Ozorków
Gminny Zespół Ośrodków Zdrowia Gminy Ozorków,
zaprasza do współpracy w w/w placówce, w każdym wymiarze godzinowym lekarzy rodzinnych, pediatrów i internistów.
Zainteresowane osoby zapraszamy do kontaktu elektronicznego pod adresem
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub telefonicznego 42 718 63 21 wew. 21, 500 136 667.
Zapraszamy na bezpłatne szczepienia przeciw grypie osoby 75+
Ruszyły zapisy na trzecią dawkę przypominającą przeciwko COVID19
Zaproszenie na szczepienie w trakcie festynu Gminnego
Osoby chętne na szczepienie COVID-19, serdecznie zapraszamy 26.09.2021 (tj.niedziela) na szczepienie w Ośrodku Zdrowia, w Solcy Wielkiej 57 w godzina 14.00-18.00.
W tym dniu odbędzie się festyn zorganizowany przez Urząd Gminy.
Zasady udzielania teleporad w ramach podstawowej opieki zdrowotnej w Gminnym Zespole Ośrodków Zdrowia Gminy Ozorków
- Teleporada jest świadczeniem zdrowotnym udzielanym w formie porady telefonicznej.
- Teleporada zwiększa bezpieczeństwo pacjenta oraz personelu, ograniczając bezpośredni kontakt do sytuacji uzasadnionych klinicznie.
- Osobą udzielającą teleporady może być lekarz, pielęgniarka lub położna, stosownie do swoich uprawnień i zakresu świadczonych usług.
- Pacjent dokonuje rezerwacji terminu teleporady telefonicznie na nr telefonu:
- Ośrodka Zdrowia w Sokolnikach Parceli : 42 710 12 24,
- Ośrodka Zdrowia w Solcy Wielkiej – Filia nr 1 : 42 718 63 21,
- Ośrodka Zdrowia w Leśmierzu- Filia nr 2: 42 718 05 96
i ustala datę i godzinę z pracownikiem Ośrodka Zdrowia.
- Osoba udzielająca teleporady kontaktuje się z pacjentem na wskazany przez pacjenta numer telefonu.
- Potwierdzenie tożsamości pacjenta odbywa się na podstawie danych zawartych w dokumentacji medycznej lub deklaracji np. numer PESEL, data urodzenia.
- Personel Ośrodka Zdrowia w celu wykonania porady telefonicznej zobowiązany jest do podjęcia co najmniej trzykrotnej próby kontaktu z pacjentem, w odstępie nie krótszym niż 5 minut.
W sytuacji braku kontaktu teleporada jest anulowana, a pacjent zobowiązany jest do ponownego kontaktu z Rejestracją i ustalenia nowego terminu. - W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Świadczeniodawcy, takich jak awaria urządzeń, systemów komunikacji lub brak dostępności lekarza, niezwłocznie ustalany jest nowy termin teleporady.
- Podczas teleporady lekarz może udzielić porady medycznej, zinterpretować wynik badania, udzielić informacji o zaordynowanych lekach, wystawić e-receptę, e-skierowanie, e-zwolnienie, e-zlecenie na wyroby medyczne, a także wystawić dokumenty w formie papierowej do odbioru osobistego w Ośrodku Zdrowia (m.in. skierowania na badania diagnostyczne i laboratoryjne).
- W sytuacjach uzasadnionych stanem zdrowia pacjenta osoba udzielająca teleporady może podjąć decyzję o potrzebie skonsultowania pacjenta w trybie porady stacjonarnej.
- Pacjent ma prawo do zgłoszenia w trakcie teleporady woli osobistego kontaktu z właściwym personelem medycznym.
- Świadczenia zdrowotne zrealizowane w ramach teleporady odnotowywane są w dokumentacji medycznej pacjenta.